wtorek, 26 maja 2009

Kolorki.

Ostatnio wzięło mnie na kolorki w akcesoriach. Kupiłam sobie na allegro kolorowe korale i kolorowy naszyjnik, a co! Coś z papugi może mnie dopadło?:)
Albo chciałam sobie zabarwić szarość dnia codziennego...albo dziecinnieje na starość???!!!!:)
Korale -Atmospher
Naszyjnik - Next
Kupione na allegro.
Autor zdjęć - mój syn
Mati.

A! Dziś świetują wszystkie mamy, i ja też! Super jest być mamą! Nie wyobrażm sobie nią nie być,
absolutnie sobie nie wyobrażam!!! Pewnie, że czasem jest ciężko w ciągu dnia ale to wszystko rekompensuje mi wieczorem widok moich śpiących synków. No po prostu aniołki! I serce rośnie.
Kochane nad życie aniołki! Wszystkie mamy wiedzą o czym piszę, prawda?

9 komentarzy:

  1. już mówiłam, ze są śliczne ;) rozumiem,że Mati dał się namówić do wystąpienia w roli fotografa ;))
    ps.wiedzialam,że ktoś nawiąże do moich nógbladziochów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki za blodonóżki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te koraliki i wcale nie dziecinniejesz ani nie masz nic z papugi!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kolory,dlatego dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze - jaką starość?? po drugie obejrzałam wszystkie posty i jestem zachwycona, że kolejna mama pokazuje szafę! po trzecie korale i kolory połączone z jasmymi spodniami i t-shirtem nie mają w sobie nic z papugi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. &Lumpexlover - co do papugi chodziło mi tylko o mocną kolorystykę korali:) Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja szafa też jest pełna szarości dlatego uwielbiam dodatki w żywych kolorach! Korale są boskie
    Ps. I jaka znowu starość ?!?!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kolorowe dodatki :) i wogóle to gratuluję zdolnego fotografa!

    OdpowiedzUsuń