poniedziałek, 19 października 2009

PO DŁUGIEJ PRZERWIE...




Hmmm... "trochę" mnie nie było. Dlaczego? Jak zwykle porwałam się z przysłowiowa motyka na słońce. Po pierwsze nia za bardzo mam tu co prezentować a po drugie i najważniejsze nie ma chętnych na robienie mi zdjęć. Zwsze jest to wielka łaska starszego lub młodszego syna.

Ale znalazłam dziś parę zdjęć robionych jakiś czas temu więc je zaprezentuje sukcesywnie.

Dziś taniutka kurteczka /5,- + przesyłka/ zakupiona na moim kochany allegro!

Kurteczka - New Look Pasek - Pepco -Gdynia - zakupiony podczas wakacjiSpódnica - stareńka, zdaje sie z Leclerca.Sandałki - CCC Wisiorek - stary łańcuszek, do którego doczepiłam wieze Eiffla

9 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, a kurteczka to prawdziwy cenowy cud :) mam nadzieję, że wracasz już na stałe? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabyn na stałe, ale znając siebie może być
    różnie:) Dzięki za miłe słowa!:)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. och,co za niespodzianka!! ślicznie wyglądasz, kurtka jest super. ale to już wiesz ;)) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie, że wróciłaś!!!!
    Mam ten sam problem z fotografem, więc znalazłam sposób taki: młody ma 5 zł od sesji. Jeździmy w różne ciekawe i mniej ciekawe miejsca, młody ma spacer, jest na powietrzu i trochę pozwiedza miasta, a ja mam fotki. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JUKEJKA - dzięki:)
    BIUROWA - miło, że ktos się cieszy z mojego powrotu:) i myślę, że masz bardzo dobry sposób
    na chetnych do robienia zdjęć, chyba skorzystam.
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Acha, ma 5 zł od sesji, pod warunkiem, że zdjęcia nadają się do publikacji. Także musi się starać, a nie tylko zrobić 3 zdjęcia i laba ]:->

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że jesteś :) ja na szczęście fotografa mam pod ręką ale domyślam się jaki to kłopot jak trzeba dzieciaki przekupić :P ps kurteczka jest śliczna, ja coraz częściej okupuję się w New Look'u

    OdpowiedzUsuń