czwartek, 19 marca 2009

Pamięć ludzka jest zawodna.



No, moja pamięć zawodna jest na 100%. Zupełnie nie mogę sobie poradzić z tym blogiem, zdjęciami, trzcionkami, i żeby było równo i zdjęcia nie za małe. Tłumaczy mnie chyba głownie to, że jestem 100% blondynką albo to, że ostatnio prowadziłam bloga ponad rok temu!
Jak tak dalej pójdzie to zrezygnuję bo ja niestety dość szybko się zniechęcam:(
A teraz spróbuję wkleić jakąś kolejną fotkę, może nieco większą niż dotychczas.Noo....znów nie dokońca się udało bo fotka miała być pod tekstem a nie z boku ale niestety nie mam w tej chwili kogo prosić o pomoc bo mążw delegacji:(
A! Jeszcze tylko opis do fotki:
T-schirt - Troll
Jeansy - Lee
Torebeczka - Yves Rocher
Okulary - C&A






A jeszcze moje zakupy na allegro:

Kamizeleczka - Atmosphere











A to t-schirt Reserved z kolekcji Paprocki&Brzozowski, nówka z metką. Cena na metce 59,- a ja zapłaciłam 25,-. Kocham allegro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz